متن اغازين

حرف هاي تنهايي

خداوندا

به تو روي اوردم چون يگانه معبود عالمي از خود مرانم من بي تو هيچم و با نام تو همه چيز دست نياز به سوي

تو اورده ام تو مهرباني و دست گيرنده مستمندان لطف و كرمت از من دريغ مدار از عالمت حيرانم و در خود

سرگردان و با حالتي پريشان به در گاهت نالانم و از ديده گريان و همه جا به سوي تو روان تو كريمي و بزرگوار

رحيمي و بخشاينده روح روان از بندگان نا اگاهت در گذر و روح انان را به سعادت راهنمايي فرما و هر انچه از عالم

كبريايي خواهي بر جسم عنايت فرما  چون هر دردي كه از سوي تو رسد رحمت است و تحمل ان را دارم خدايا

به عظمت تو سر تعظيم فرود مي اورم و از تو ميخواهم كه مرا جزو بندگان مقرب درگاه خويش منظور فرمايي

و ار روي لطف و كرمت ارواح پاك را براي هدايت بر من نازل فرمايي تا رستگار شوم تو بزرگي و سزاوار ستايش

وتكريم.

خدايا  پيشاني بر خاك تو ميگذارم چون سجده سزاوار بزرگي و عظمت توست.

تو مالك جهان و تن بندگاني و همه حقايق را ميداني و هر انچه بخواهي بر بندگانت روا مي داري

ابد و ازل  از توست و چراغ هر دانش و معرفت از تو روشن است.

بر من سعادت شناخت و بندگي عنايت بفرما چون تو اصل كائناتي ومن ذره اي از حيات تو در عالم غيبي و

بندگانت پر از عيب عيوبم را بنمايان تا در رفع انها كوشا باشم در اين دنيا از تو چيزي غير از عزت و شرف و بي نيازي

نمي خواهم تو رحيمي و رحمان من محتاجم و فقيري درمانده بر سر كويت مرا در ياب و از در گاه خود مران.

به رحمت صفاتت اگر تقصيري دارم از ان در گذر و در زندگي پس از مرگ ارامش ابدي عنايتم فرما.

 

 


نظرات شما عزیزان:

رابوکالا
ساعت8:09---25 اسفند 1397


farshid
ساعت1:25---18 ارديبهشت 1392
برای تبادل لینک با ما به آدرس زیر بیاید
http://links.funpages.ir/
نبادل لینک


پناهی
ساعت22:57---13 ارديبهشت 1392
سلام من ابوالفضل پناهی از شما خواهش می کنم بیا باهم تبادل لینک.WWW.LAK.LOXBLOG.COM

علیرضا فلاحی
ساعت22:21---18 اسفند 1391
وبلاگ خوبیه به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده

پناهی
ساعت12:20---8 اسفند 1391
سلام محمد آقا وبلاگت خوبه خیلی خوشم اومد مخصوصا از اون متنت که در مورد خدا بود .امیدوارم موفق باشی و وبلاگت روز به روز بیشتر هوادار پیدا کنه .

سروش
ساعت21:44---2 اسفند 1391
سلام خوش حال میشم به ما هم سربزنید

http://xn--mgbba3ahglf0mtaco52oja.loxblog.com/


یگانه
ساعت21:31---2 اسفند 1391
سلام .وبلاگ جالب و مطالب خوبی دارید. من یک وبلاگ برای کودکان و نوجوانان درست کرده ام.اگر دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 2 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 110981
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)